Ada anak tahun 1,2 & 3 pada 2020? Baca sekarang

Ok tak lama lagi exam pertama akan berlangsung di semua sekolah di Malaysia.Walau bagaimanapun seperti yang kita ketahui untuk Tahun 1,2,3 dah tak ada exam.Kerajaan dah mansuhkan. Ada pro dan kontra sebenarnya bila dah tak ada exam ni.

Melalui tinjauan saya ,antara problem utama bila dah tak ada examni adalah :

✅ Anak-anak lebih banyak bermain dan tak tumpukan perhatian dalam kelas.

✅ Ibu bapa tak tahu dimana kelemahan semasa anak dengan lebih tepat

Perkara yang paling saya risau adalah ,kebanyakan asas matematik seperti sifir,pembundaran,pola nombor menaik dan menurun semuanya asas datang dari silibus tahun 1,2,3 ni.Anak-anak yang tak fokus bila masuk darjah 4 memang sakit tenat nanti.

Saya lihat anak-anak darjah 4 di Maths Catch tahun ni kebanyakaan asas matematik mereka teramat-amatlah teruk.Bimbang betul saya.

Cadangan saya 

Walaupun kat sekolah dah tak ada exam ,apa kata anda buat sahaja exam sendiri dirumah untuk nilai kelemahan anak,sekurang-kurangnya buat 3 set berbeza untuk kertas 1 dan 2. Boleh ke?

Cuma saya tahu apa problemnya bila anda nak buat exam sendiri kat rumah.Problemnya kat mana nak cari soalan format exam untuk Tahun 1,2,3 yang terkini 2020 kan? Kat kedai-kedai buku pun tak ada jual yang format exam,kalau ada pun yang jenis topikal sahaja.betulkan.?

NAK SAYA BANTU?

Anda tak perlu risau lagi dah lepasni.Sebab saya dah siapkan Soalan Format exam 2020 ni.Apa yang best buat pertama kali saya sediakan dalam bentuk words dan PDF.(Softcopy yang boleh diedit dan di print berulang-ulang kali).

Softcopy Ujian Matematik – Boleh Edit) (6 Item)
1) Pilihan A Kertas 1 ( Word & Pdf)
2) Pilihan A Kertas 2 ( Word & Pdf)
3) Pilihan B Kertas 1 ( Word & Pdf)
4) Pilihan B Kertas 2 ( Word & Pdf)
5) Pilihan C Kertas 1 ( Word & Pdf)
6) Pilihan C Kertas 2 ( Word & Pdf)

Biasanya orang tak akan bagi dalam bentuk words ni.Sebab boleh edit.Tapi kalini saya akan bagi dalam bentuk Softcopy sekali supaya anda boleh edit dan print berkali-kali.Bayar sekali tapi boleh guna berkali-kali.

Buat masani Softcopy ni untuk yang dibawahni sahaja

+ Softcopy Matematik Tahun 1 : 6 item – RM60 sahaja

+ Softcopy Matematik Tahun 2 : 6 item – RM60 sahaja

+ Softcopy Matematik Tahun 3 : 6 item – RM60 sahaja

Tapi tunggu dulu tau.Sempena pelancaran Early Bird saya akan bagi Bonus Ebook Latih Pengukuhan Intensif bernilai RM30 secara percuma.

Dan satu lagi berita baik sempena Early Bird saya akan bagi lagi diskaun untuk 100 orang yang pertama dengan harga RM20 sahaja termasuk bonus tu.

PROMO EARLY BIRD 2020

Softcopy Maths Tahun 1 : 6 item + Bonus –  RM60 RM20 sahaja

Softcopy Maths Tahun 2 : 6 item + Bonus –  RM60 RM20 sahaja

Softcopy Maths Tahun 3 : 6 item + Bonus –  RM60 RM20 sahaja

Mana nak cari Soalan Format Exam 6 item beserta Ebook Latihan Pengukuhan Intensif pada Harga RM20 sahaja.Dalam bentuk Softcopy (PDF dan Words) plak tu kan. 

Berita buruknya offer ni saya buka untuk 100 yang pertama dan dalam masa yang terhad sahaja.Pada masa akan datang belum tentu lagi saya akan jual.

Berminat? buat pembelian sekarang disini 

66 thoughts on “Ada anak tahun 1,2 & 3 pada 2020? Baca sekarang”

  1. When a business is looking to build a new WordPress website, what are the plugins or features most useful to most companies? I can list a ton of them here, but what in your experience are the best?.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *